سایت های معروف و رایگان برای سئو وب سایت و چت روم

سایت های معروف و رایگان برای سئو وب سایت و چت روم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

http://s5.picofile.com/file/8149925800/Screen_Shot_2014_11_05_at_10_28_37.png

* ثبت  اتوماتیک سایت ،وبلاگ در  350 موتور جستجوگر :
  » همچنین برای ثبت سایت شما در بیش از سیصد و پنجاه موتور جستجو (!) ، روی این لینک کلیک کنید:
http://www.submitexpress.com/submit.html
 » پس از وارد کردن Url شما در این موتورها مدتی طول خواهد تا آدرس شما در موتور ثبت شود.
  » ممکن است به مرور زمان صفحات فوق دچار تغییراتی گردند که این توضیحات بطور کلی برای تمامی موتورهای جستجوگر صادق است ...
موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .

سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۵۰موتور جستجو ثبت کند:

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter
پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ADD URL رابزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار حدود ۳تا ۸ دقیقه طول می کشد.

البته سایت زیر هم سایت بسیار قدرتمندی است در این زمینه:

 http://www.submitdomainname.com

ثبت سایت یا بلاگ در موتور های جستجو (Google, Yahoo, MSN)

اینم یک سایت خوب دیگه:

http://www.urlzip.ir/myred/reg.htm

ثبت وبلاگ یا سایت در 360 موتور جستجوگر معروف جهت افزایش آمار بازدید

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را نوشته و شما تیکشونو برمیدارید یا اضافه می کنید
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    ابزارهای سئو، ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها می توانید سایت خود را به درستی و بطور موثر ایجاد و راه اندازی کنید. فکر نکنید بدون استفاده از آنها می توانید در گوگل به رنکهای بالاتر دست بیابید. برای این منظور باید استراژی سئو شما خوب و مناسب باشد.




    استفاده از ابزارهای سئو می تواند در وقت شما صرفه جویی کرده، برای شما موثر بوده و در دراز مدت نتایج قابل توجه مفیدی را برای شما به بار آورد. در زیر فهرست 10 سایت رایگان سئو (SEO) را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها وب سایت خود و همچنین لینکها (Links) و بک لینکها (Backlinks) را کنترل کنید:




    1- سایت Google Webmaster Tools




    بعنوان یک وب مستر(کسی که مالک یک سایت اینترنتی می باشد) حتما باید از Google Webmaster Toolsاستفاده کنید.


    این ابزار رایگان سئو، این امکان را به شما می دهد تا به سرعت خطاهایی همانند صفحات 404 و مشکلات redirection، مطالب کپی شده، بک لینکها و ایندکس گذاری سایتها را از جمله نقشه سایت و تکرار خطاهای crawl را کنترل و شناسایی کنید.


    2- سایت Pingdom Tools




    سایت Pingdom یک ابزار رایگان سئو ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید سرور، شبکه و وب سایت خود را بررسی کنید.


    بعنوان نمونه، ابزارهای Pingdom می توانند زمان بارگذاری یک وب سایت، سرورهای DNS و تنظیمات یک دامنه و اتصال شبکه به یک سرور را مورد آزمایش قرار دهند. هشدارهای لازم می توانند از طریق SMS و ایمیل فعال شده و ارسال شوند.


    3- سایت Pingdom Tools






    همانطور که از نام آن پیداست، این سایت یک آنالیز رایگان و کامل از کل سئو سایت شما ارائه می دهد.


    تمامی عناصر سایت کنترل می شوند از جمله آمار صفحات، داده های سایت، متا تگها، یادداشتهای صفحه، شی، ها، امنیت سایت و بسیاری از آیتمهای دیگر. با استفاده از این ابزار می توانید بک لینکهای خود را نیز کنترل کنید.


    4-سایت SEO Workers




    سایت SEO Workers یک ابزار آنالیز رایگان و بسیار قدرتمند سئو است که به شما کمک می کند تا پتانسیل رنکینگ صفحات وب خود را آنالیز کرده و اندازه گیری کنید.


    نه تنها این سایت قسمت عنوان سایت همانند عنوان تگهای توصیفی متا و لغات کلیدی را آنالیز و بررسی می کند، بلکه توصیه هایی را نیز مبنی بر اصلاح سایت شما ارائه می دهد.


    5-سایت GSite Crawler




    این سایت یک برنامه رایگان برای ویندوز است که فایلهای نقشه سایت(Sitemap) را برای گوگل ایجاد می کند. همچنین این سایت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در ایندکس گذاری صفحات وب سایت تان به گوگل کمک کنید.


    سایت Gsite Crawler این امکان را به شما می دهد تا یک فایل نقشه سایت عالی برای وب سایت خود ایجاد کنید. داشتن یک نقشه سایت مناسب برای سئوی سایت شما بسیار لازم است.


    6-سایت Yellowpipe Lynx Viewer Tool




    این سایت یک ابزار آنلاین سئو است که با استفاده از آن می توانید نحوه مشاهده سایت خود از دید رباتهای موتورهای جستجوی وب را مشاهده کنید. در حقیقت می توانید صفحات وب خود را در Lynx که مرورگر وب متنی می باشد مشاهده کنید.


    علاوه بر آن، این سایت به شما کمک می کند تا متوجه شوید کدامیک از صفحات وب شما بصورت صفحات خراب مشاهده می شوند. همچنین می توانید نسخه کامل این ابزار را برای مشاهده نتایج بهتر دانلود کنید.


    7-سایت Open Site Explorer




    این سایت یکی از محبوبترین ابزارهای رایگان سئو می باشد که توسط SEOMoz ارائه می شود. این سایت یک آنالیز بسیار قوی از سیگنالهای روی صفحات همانند تگهای HTML، لینکهای دور دست و منبع مربوط به آنها را به همراه بسیاری از موارد دیگر ارائه می دهد.


    این ابزار بسیار شبیه به ابزار webmaster Tools گوگل عمل می کند . برنامه SEOMoz Pro( که نسخه پریمیوم آن می باشد) قابلیتهای بیشتری را به ما ارائه می دهد. با این وجود می توانید از نسخه Trail آن نیز بطور رایگان استفاده کنید.


    8-سایت Xenu Linksleuth




    این سایت مشکلات روی سایت شما را مشخص می کند. بعنوان مثال، لینکهای شما را کنترل می کند(تا مشاهده کند که آیا لینکهای قطع شده وجود دارد یا خیر)، به بررسی redirectionها می پردازد، مطالب کپی شده را آنالیز می کند(عنوان، توصیف متا تگ و غیره) و نیز زمان بارگذاری سایت شما را نشان می دهد.


    قابلیت جالب دیگری که توسط این سایت ارائه می شود، توانایی شناسایی تمامی صفحاتی است که به یک صفحه ارائه شده اشاره دارند. استفاده از این قابلیت زمانی بسیار مفید می باشد که می خواهید تمامی لینکهایی را که به یک صفحه حذف شده اشاره دارند، شناسایی کنید.


    9- سایت Link Diagnosis




    این سایت یک ابزار رایگان و بسیار محبوب سئو را ارائه می دهد که بک لینکها و anchorهای آنها را کنترل می کند. می توانید Firefox Extension را دانلود کنید و به کمک آن از بسیاری از قابلیتهای دیگر آن بهره مند شوید.


    10-سایت Majestic SEO




    این سایت دارای یک ابزار رایگان قدرتمند سئو می باشد که برای آنالیز بک لینکها بسیار مفید و قابل توجه می باشد. مرورگر این سایت خلاصه ای از تمامی دامین های ارجاع شده و بک لینک های خارجی را به شما ارائه می دهد.


    ابزار تاریخچه بک لینک این سایت به شما امکان می دهد تا تعداد بک لینکها را برای سایت خود مشخص کنید و همچنین تغییر و تحول آنها را در طول زمان پیگیری کنید. بنابراین می توانید به راحتی ساخت لینک خود را مدیریت کنید. در نسخه های پریمیوم این سایت می توانید به قابلیتهای بیشتری دست پیدا کنید.

    این افراد پسندیده اند


طراحی چت روم


بازدید : 5640 | تاریخ : پنج شنبه 15 / 8 / 1393 ساعت : 10:27 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: